2 Aralık 2013 Pazartesi

Herkese Merhaba;
Bugün sizinle biraz kozmetik konuşucaz ama konumuz ise;
 PARFÜMLER!!! 
BENCE EN GÜZEL PARFÜM;

JADORE :Jadore gerçekten çok güzel kokan ayrıca birazda ağır kokulu bir parfüm. ben kokuları anlatamayanlardanım ama merak ediyorsanız internetten yorumları okuyabilirsiniz .

VALENTİNO:

Evet gerçekten kokusuna bayılıyorum ! bende bu parfüm var ve gerçekten çok güzel bir parfüm. ben teyzeme yurtdışından aldırdım (free shop'tan ama sevil gibi kozmetikçilerde bulabilirsiniz) . kokusu anlatılmaz yaşanır . kesinlikle deneyin ama bence ilk önce bir tester deneyin derim! kokusunu internette anlatanlar var okuyabilirsiniz...



DİESEL ZERO PLUS FEMİNİNE: Süper bu parfüm annemde 
var ve gerçekten çok memnun . Kokusu bence vanilyalı bir koku !
Fiyatıda çok pahalı değil .



ESCADA MAGNETISM

Bu parfüm teyzemde var bunuda diğer teyzem almıstı ona . Bayılıyorum valentino yerine aldırabilirmişim. bilseydim aldırırdım :) gerçekten harika kokusu biraz şekerli gibi şişesi harika diyebilicel bişey yok tek kelimeyle MÜTHİŞ !



BUDA SON PARFÜMDÜ UNUTTUKLARIM OLABİLİR MERAK ETTİĞİNİZ HERHANGİ BİRŞEY VARSA SORABİLİRSİNİZ :) 
                                                       İYİ GECELER ! İYİ GÜNLER ! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder